7. 5. 2017

Poděkování

Každý ve svém životě máme člověka, který nás svým způsobem motivuje. Vidíme v něm příklad, jakými bychom chtěli jednou být. A přesně takového člověka jsem měla tu čest poznat již před čtyřmi lety.

Bývala jsem, lidově řečeno, lajdák a škole jsem nikdy moc nedávala. Raději jsem běhala po venku s kamarády nebo si s nimi alespoň chatovala. Když přišel čas na školu, dávala jsem přednost čemukoliv jinému.

Právě tato osoba mi ukázala, že škola nemusí být vždy jen o učení se chemických vzorců. Byla to má bývalá třídní: přísná, striktní, ale plná elánu a vědomostí. Ke každému žákovi, jednotlivě, si vybudovala vztah a zajímala se o něj. Do každé hodiny, kterou mě kdy učila, dala kousek sebe.

Dnes, čtvrt roku poté, co jsme se viděly naposledy, jsem s ní mluvila. Původně jsem ji šla jen pozdravit a vyklubala se z toho debata skoro na dvě hodiny. Bývalou školu jsem opustila z jistých psychických problémů a zcela mě dojalo, že se bývalá paní profesorka třídní zajímala o to, jestli už je to lepší a jak se vlastně mám.

I proto bych chtěla poděkovat všem Vám profesorům (učitelům), kteří se snažíte dát do výuky co nejvíce ze sebe, a také Vám, paní profesorko. Za to, že s námi máte ty nervy. Za to, že nás velmi hlasitě káráte, když na školu kašleme. Za to, že nás držíte, když se uzavírají známky a my jsme na dně našich sil a zcela bez energie, protože se jen učíme. A taky za to, že nám předáváte životní zkušenosti, protože právě díky Vám, paní profesorko, jsem pochopila, že se neučíme kvůli známkám, ale kvůli vzdělání. Děkuju! 
@ender_s_wigg