18. 7. 2017

Připadám si pěkná

Všude čtu o tom, že si holky a ženy nepřipadají pěkné. Já jo. Nohy mám krátké, něco velké, něco malé, občas mám nějaký eklhaft pupínek, když se usměju, jsou mi vidět stoličky šestky. Vlasy mi rostou divoce všemi směry… takže dokonalá nejsem ani náhodou. Ale jo, i s všemi těmi věcmi si připadám pěkná.

Rodiče a spolužáci můj vzhled nikdy nehodnotili, natož negativně. Můj první kritik a ego booster byl hostinský, když jsem jako sedmiletá chodila tátovi sem tam pro pivo „S tím tvým kukučem bude hodně starostí, mladá dámo. A neupíjej.“ A hostinský má vždycky pravdu, to se všeobecně ví.

Nejdůležitější není smířit se s tím, co vám příroda namixovala, ale pracovat s tím. Ideály krásy jsem stanovila podle sebe a mám to vyřešené. Zkuste to taky. Nesrovnávejte se s filmovými kráskami, a vlastně ani s nikým jiným.

A taky, krása není o milimetrech, centimetrech a kilech, velikosti prsou nebo délce nohou, ale o šarmu - o chemickém koktejlu, který si do jisté míry mícháte samy. Nehraným úsměvem (to se pozná na očích) a smyslem pro humor třeba. Když máte nadhled, nelpíte na blbostech a umíte si užívat všechno, co děláte - ať jde o jídlo, pití, pečení bábovky, nebo sex, bude to na vás poznat a nějaký BMI nad 25 vám může být ukradený. 
@olga_notanymore