23. 1. 2017

Znásilněná

Vždycky jsem měla hodně kamarádů. Každý večer jsem byla s někým v kavárně nebo na pivu. Kde se něco dělo, tam jsem musela být. Přespávala jsem všude možně. Na oplátku zase u mě spávali kamarádi. Měla jsem velkou rozkládací postel, tak to nebyl problém.

Po jednom večírku u mě přespával kamarád. Měl ženu, já přítele, tak jsem neviděla problém v tom spát v jedné posteli. V noci mě chytil za ruku. Po chvilce se mě snažil políbit a osahavát mě. Poslala jsem ho do háje, že moc pil. Usnula jsem.

Ráno jsem si myslela, že se tomu zasmějeme. O pár minut později jsem ležela pod ním, ruce mi držel za hlavou a já se nemohla hnout ani o milimetr. Nebránila jsem se, netušila jsem jak. Měl mnohem větší sílu. Tohle je ono, ty blbče, takhle se stávaj všechna ta znásilnění, běželo mi hlavou.

Pak se mi s ním podařilo navázat oční kontakt a něco mu říct. Pustil mě. Vzal si věci a odešel. Netušila jsem, co mám dělat. Chodila jsem po bytě tam a zpátky. Nemohla jsem brečet, pár dní jsem nedokázala pozřít ani sousto. Nedokázala jsem to zpracovat. Řekla jsem to kamarádce a ta se se mnou opila. Bylo mi líp. Řekla jsem to ještě pár lidem. Až přišla ta věta.

Co čekáš, pozvala sis ho domů a lehla si s ním do postele. Vždyť to je jako pobídka.

Pořád mi to zní v hlavě. To, že jsem si to způsobila sama. Od té doby, se toho hodně stalo. Změnilo mě to. Bojím se lidí. Snažím se jim nadále věřit, přesto jsem radši sama. Necítím se s nimi bezpečně.

Ale už to vím. Můžu s tím pracovat. Můžu lidem říkat, že znásilnění není jen to, když vás někdo přepadne v parku. Je to i to, když řeknete ne a váš partner si stejně prosadí svou. I to, když odmítnete kamaráda a on na to nebude dbát. A že když se něco takového stane, je hrozně důležitý uvědomit si, že za to nemůžete.
Anna