6. 9. 2017

Asi to máte jinak

Proč chcete s někým strávit zbytek života? Položili jste si tuhle otázku?

Já si tu otázku pokládám už pár let. Proč? Řekl bych, že je to tím, že táta dost chodil za holkama. Ve dvanácti jsem absolvoval dovolenou s milenkou a jejím synem. Sjížděli jsme Berounku. Byl to brácha, kterýho nemám. Skvělejch pár dnů, nepřišlo mi to divný. Naši se hádali, kdo jsem já, abych je soudil. Taky jsem viděl, když přivedla domů tátu zpitýho pod obraz místní fitnesačka. Ten moment, když se setkaly její oči a oči mámy. Balili jsme kufry, ještě tu noc.

Vím o hodně tátových eskapádách, máma a její resting bitch face tomu nepomohl. Nemaj bejt spolu, jenže jsou, vydrželi to, program pro přeživší. Táta je městskej člověk, máma z vesnice. Oheň a voda, nebo naopak, sám nevím.

Jedno je jasný, nechci dostat každej den na otázku: „Jak ses měla?“ a „Stalo se něco?“ odpovědi: „Dobře“ a „Nic“ Kolik z vás to zná? Řekl bych, že dost.

Chcete spát s jedním člověkem, do konce života? Já ne. Narovinu.

Mám rád sex. Ano v i těch neobvyklých formách. Chci, aby to měla partnerka stejně. Ženskou, která je hotová z hezouna v tramvaji. Fakt. Chci, aby se ke mně vracela, protože chce, ne proto, že mi přece po deseti letech nezahne, bude věrná, zvykli jsme si na sebe, je to tak běžné… Nemusí mi tahat milence domů, ale nikdy se nezeptám, s kým a kde byla. Je mi to jedno. Chci po ní jenom to samé. A aby se vracela kvůli mně, ne věrnosti.

Je pro vás láska spojená se sexem? Pokud ano proč? Není to náhodou tak, že jste se naučili sex konzumovat s přitažlivostí a zamilovaností? Podobně jako když I. P. Pavlov rozsvěcoval před krmením světla psům a začali slintat? Není to strach, že si najde někoho lepšího, než jste vy?

Chci mít stálou partnerku, soulmate, nejlepšího kámoše, vedle který zestárnu. Nechci zestárnout s „bytnou“ nebo „starou“.

Dostáváme se k jádru pudla. Nechci dopadnout jako naši, být posledními v programu pro přeživší. Nedopadnu.
@BlahosM