23. 2. 2018

Co jsi mi způsobil

Nevím, co jsi zač, neznám tvé motivy. Ráda bych je pochopila, na druhou stranu mi mohou být ukradené. Nevím, jestli jsi někdy litoval. Jestli jsi se nesnášel tak intenzivně, že jsi počítal dávky léků, které by co nejefektivněji ukončily tvůj život. Nevím, jestli jsi nenáviděl každou část svého těla tak, že jsi byl schopný týrat se nekonečné dny v kuse hladem, jen aby tě to už netrápilo. Nevím, jestli jsi několikrát denně zvracel pryč svou důstojnost. Nevím, jestli znáš ten pocit, že naprosto ve všem selháváš. Nevím, jestli jsi kvůli své úzkosti a neschopnosti se odvázat nepřišel o tolik zážitků a zkušeností, typických pro většinu dospívajících. Nevím, jestli znáš ten pocit, že si nezasloužíš lásku, nebo podporu. Nevím, jestli jsi se trápil tím, že v sobě něco jako lásku nikdy v životě nedokážeš probudit. Nevím, jestli jsi někdy zdánlivě bezdůvodně panikařil tak, že se ti klepaly končetiny a zastavoval dech. Nevím, jestli jsi byl někdy k smrti unavený, a přesto nemohl spát. Nevím, jestli víš, jaké to je žít v neustálém napětí. 

Já každopádně ano. Byla jsem malá holčička, která se i tak na svůj věk až moc trápila. Možná sis nemohl pomoci, ale věřím, že ani já jsem tě nespasila. Doufám, že jsi své problémy začal řešit. Já totiž ano. A na rozdíl od tebe, si, ty zasranej kreténe, ten klid v duši zasloužím.
@zrzninja